פעילות בינלאומית

קבוצת אסם שהחלה את פעילותה הבינלאומית בשוק הכשר, התרחבה בשנים האחרונות לפעילות בקטגוריות הצומחות בעולם התזונה והקימה את החטיבה הבינלאומית.

כיום תחומי הפעילות העיקריים של החטיבה הם:

– תחליפי בשר

– חומוס ומאזטים

– ללא גלוטן

– כשר

מבנה פעילות החטיבה

לחטיבה חמש יחידות מכירה.

2 יחידות באירופה:

  • טבעול אירופה – המשווקת את תחום תחליפי הבשר ותחום החומוס והמאזטים
  • UK Osem – המשווקת את תחום הכשר ותחום החומוס והמאזטים

2 יחידות בארה”ב:

  • Osem USA – המשווקת את תחום הכשר ותחום הללא גלוטן
  • ארה”ב מצונן – המשווקת את תחום תחליפי הבשר ותחום החומוס והמאזטים

ויחידת ייצוא של Private Label – הפועלת מול כל השווקים בעולם.

תחום תחליפי הבשר

בתחום תחליפי הבשר, מנהלת החטיבה הבינלאומית של אסם מספר מותגים. המותג המוביל הינו –
GARDEN GOURMET שהושק על בסיס 30 שנות הניסיון של טבעול לצד 25 שנות הניסיון ב-Private Label.

חזון המותג: Creating Vegetarian Food Enjoyment
להעשיר את מגוון המוצרים המוצעים בתחום תחליפי הבשר וליצור חוויה צמחונית מהנה.

המותג GARDEN GOURMET פועל ב-3 קטגוריות עיקריות:

  • תחליפי בשר
  • מוצרים מבוססי ירקות
  • רכיבים לבישול וטיגון

פעילות קטגוריית תחליפי הבשר מתפרסת במספר ארצות באירופה ובארה”ב תחת מותגים שונים.

ארה”ב – תחת מותג VEGGI PATCH

חצי האי סקנדינביה – תחת המותג HALSANS KOK (שפירושו, מטבח בריא), אותו רכשה בשנת 2006. מאז רכישתו, טבעול הכפילה את מכירות המותג וכיום הוא המותג המוביל בשבדיה, פינלנד ונורבגיה.

הולנד – תחת מותג משותף של טבעול עם הרשת המובילה – ALBERT HEIJN.

ובשאר מדינות אירופה (בכלל זה גרמניה, בלגיה ואיטליה) – ברובן משווקים מוצרי טבעול תחת המותג
GARDEN GOURMET, לעיתים גם באמצעות שותפים מקומיים (בשוויץ ובאיטליה).

קטגוריית חומוס ומאזטים

בתחום החומוס והמאזטים פועלת החטיבה באירופה, עם המותג SABRA, שהושק על בסיס הניסיון הרב שיש לאסם בצבר.

חזון המותג: Share the Authentic Hummus
להביא את החוויה האותנטית של החומוס והסלטים גם אל מעבר לים.

פעילות המותג מתפרסת במספר ארצות באירופה ובארה”ב.

אירופה – בהולנד ובאנגליה, תחת המותג SABRA.
ארה”ב – תחת מותג TRIBE.

ללא גלוטן

בתחום הללא גלוטן השיקה אסם את המותג GRATIFY לפני 3 שנים, על בסיס הניסיון הרב שצברה במשך עשרות שנים בהם ייצרה מוצרים ללא גלוטן בתחום המאפים.

חזון המותג: Providing Gluten Free life style with delicious non Gluten Free taste
להעניק לצרכנים שמנהלים אורח חיים ללא גלוטן, את אותו הטעם המענג ממנו נהנים כל השאר.

המותג פועל ב- 2 קטגוריות עיקריות:

  • בייגלה
  • קרקרים

פעילות המותג מתפרסת כיום ברחבי ארה”ב.

שוק כשר

מאז ומתמיד ייחסה אסם חשיבות רבה לשוק הכשר בארצות הברית וביקשה לתת מענה לקהילה היהודית במדינה. אסם פעילה בארצות הברית החל משנות השישים המוקדמות ובשנת 1994 החליטה להקים בה את חברת הבת – “Osem USA” .

פעילות השוק הכשר מתרכזת בעיקר בארה”ב ובאנגליה.

ייצוא מוצרים כשרים ו – Private Label לחו”ל

חטיבה זאת מתמקדת בייצוא מוצרים כשרים מבית אסם ובניצול הזדמנויות עיסקיות במותגים פרטיים או מותגי אסם.