מוקד שירות צרכנים

שירות צרכנים ששם אותך במרכז

אסם כחברת מזון מובילה שחרתה על דגלה את מדיניות איכות השירות, מאמינה כי משוב מציבור הצרכנים הוא נדבך מרכזי ביכולת שלה להמשיך לייצר מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

לכן מקדישה אסם משאבים רבים לאיסוף הערות ושאלות מצרכנים, ולשמירה על רמת האמון של הצרכן, תוך הקפדה על אסטרטגיית שירות מקצועית ובלתי מתפשרת:

רוצה ליצור איתנו קשר בזמנך?
מוקד שירות הצרכנים שלנו עומד לרשותך בטלפון:
1-700-70-76-76
שעות פעילות המוקד:
ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00
ניתן להשאיר הודעה טלפונית.